Pages

OPEN 24 HOURS


I made this widget at MyFlashFetish.com.

PENG!KUT

Friday, May 6, 2011

My fUTURE

          Assalamualaikum kengkawan... Hhhmm cite aku ary ni ialah pasal masa depan aku. Pagi tadi tepat jam 12.40 minit tengahari aku telah 'mentry' cek Semakan Keputusan Permohonan Ke IPTA. Memang tak sabar rasenye nak tahu keputusannye. Tapi rase berdebar la jugak kan. Bismillahirahmanirahim, harap2 la dapat kos yang aku mintak tu(kejuruteraan awam dan ukur bahan). 
          Tapi keputusannye sangat la mendukecitekan:

NO. KAD PENGENALAN/MYKAD:93082711****
NAMA:NUR HIDAYAH BINTI MESWAN

Dukacita dimaklumkan bahawa anda TIDAK BERJAYA 
dalam permohonan kemasukan ke IPTA bagi Sesi Akademik 2011/2012.

Rayuan adalah melalui aplikasi e-Rayuan sahaja dan boleh dicapai mulai 06 Mei 2011 jam 12.00 tengah hari sehingga 16 Mei 2011.

Aplikasi e-Rayuan : https://online.mohe.gov.my/upu/online1112/spm/rayuan.html
Harap Maklum


hhhmmm... sdh sangat. Sob sob..Cite2ku untuk meneruskan minat dalam bidang civil engineering tidak kesampaian. Tapi betul la orang kate tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu. Aku telah berjaya menempatkan diri di Kolej Matrikulasi Teknikal Johor.


Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia
NamaNUR HIDAYAH BINTI MESWAN
No Kad Pengenalan93082711****
No MatrikMT1122534150 
Program PengajianPROGRAM SATU TAHUN
KursusM007-TEKNIKAL
Nama KolejKOLEJ MATRIKULASI TEKNIKAL JOHOR 
Tarikh Mendaftar23 MEI 2011  


          Jadi korang dah nampakkan? Apelah pilihan yang aku ade selain matrik. Walaupun matrik bukanlah pilihan pertama aku. Nak wat camno? Mungkin rezeki aku dah kat situ dan dah tersurat olehNya kan. Takpe la aku terima takdir yang telah ditetapkan olehNya. Sesungguhnye Dia lebih mengetahui ape yang terbaik untuk hambaNya. Sebagai hambaNya kite hendaklah bersyukur dengan rezeki dan takdir yang telah ditetapkan olehNya. Kerana setiap kejadian pasti ada hikmah disebaliknya. Syukur alhamdulillah, mudah-mudahan aku dapat meneruskan pelajaranku nanti di matrik dengan lancar yea. 

No comments:

Post a Comment