Pages

OPEN 24 HOURS


I made this widget at MyFlashFetish.com.

PENG!KUT

Wednesday, April 20, 2011

Boring, bowink, boing... hehehe

Ahlanwasalan... sebenarnye waktu aku pos cite ni, mase mood aku dalam keadaan yang sangat memboringkan. Walaupun dah pukul 1.00 pagy. Seriously, memang aku bosan giler ni duk umah tanpa ape2 aktiviti yang menarik. Aku abis SPM dalam 23 December cam tu la. Entah aku pun tak ingat. Then aku pegy PLKN dalam 4 January sampai 13 March. Pastu balik umah. Start situ sampaila skunk aku just duk umah, tanam anggur. Tapi orang lain tanam anggur dapat gak hasil kan? Aku? Ape ade?? ish.. memang boring sangat la. Mase ni baru la aku terpkir-pikir alangkah indahnye jika aku dapat kembali ke zaman persekolahan. Mase tu yang aku ingat cume nak main je, study pun ala kador je. Tu pun orang cakap ape, last minute preparation. Ye la bile da dekat nak exam baru nak study kan?? Mase ni la baru semua sibuk bersengkang mata menelaah buku. Kalo tak jangan harap. Pas2 bile time nak jawab paper mulela mate ni rase berat jerk sampai meleleh air matetu. Nasib baik aku dapat tahan mata aku daripada terlelap mase jawab exam setakat tersengguk sekali due tu adelah. Homework pun tak penah nak siap. Nak2 add math. Mase skola dulu bile dapat peluang balik umah. Ye la aku kan budak ostel pe lagy, mengadap tv je la kejenye qodo' episod yg da banyak t'tinggal tu takpun on9. Tu je la kejenye. Tak hingat dah nak study. Bile mak start membebel pekakkan je la telinga. Buat tak dengar. Masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Ish nasib aku memang baik coz bapak aku tak join sekaki. Kalau tak memang tak cukup telinga la nak tadah. Kalau la aku tahu duk umah bosank cam ni mesti aku akan study betul2 mase sekolah dulu.

Betul, jadi kepada adik2 yang masih bersekolah tu jangan la jadi cam akak ni yerk. Kepada yang dapat ape straight A'S mase UPSR dan PMR tu tok sah la berlagak sangat yang korang tu pandai bebeno yerk. Sebab SPM ni memang lain daripada yang lain dan sangat susah kalo korang tak study betul2. Kalo PMR tu bole la korang bergantung pada nasib tapi SPM takdenye. Camne usaha korang camtu la result yang akan korang dapat. Cakap betul ni takdenye nak reka2. Orang kate ape, jangan sampai nasi dah jadi bubur. Cam aku ni, secare jujurnye aku agak disappointed la dengan result SPM aku. Tapi nak wat cam ne bende da lepas. Nak tak nak aku kene la terima. Dah la aku ase cukup la tu aku membebel kan. Sebenarnye bukan nak membebel sangat pun. Just nak bagi ape peringatan dan nasihat jerk. Dulu senior cakap kat aku, aku tok sedor so skunk giliran akula pulak bagi korang sedor skit. Ok la tu je la aku nak membebel. Kan bebel panjang2 korang tak nok dengo pulok. Budak skunk bukan bole membebel bagi nasihat sikit. Same la cam tukang tulis ni pun same dengan je ngan korang. Well, ni kan zaman IT, ape barang bebel2 ni kan. Ish ish ish.. k lah renung-renungkan dan selamat beramal. Assalamualaikum...



last day dalam kelas sebelum SPM..


kelas 4 Awam 2


Jamuan Pengawas KOOP 2010


Jamuan kelas 5AWAM 2


sukantara Teknik Kuantan


Perkhemahan pelajar berjawatan khas..


Sekolah aku TEKNIK KUANTAN..

No comments:

Post a Comment