Pages

OPEN 24 HOURS


I made this widget at MyFlashFetish.com.

PENG!KUT

Thursday, April 28, 2011

KETAG!HAN...

Hah? Tengok title tu mesti ade yang ingat aku telah terlibat ngan bende yang tak elok kan? Contohnye:
*dadah ke
*kehidupan yang terlampau bebas ke
*rokok ke
*video teeettttt
*oh tidak tidak...
aku tidak akan sama sekali terlibat dengan perkare2 sedemikian.. tidak same sekali.. ish nauzubillah..mintak dijauhkan. Ketagihan yang dimaksudkan ialah mengedit gambar la. Dalam kebosanan walaupun sudah jauh malam aku bole lagi mengedit gamba. Sebenarnye aku dah agak biase la dalam dunia mengedit gamba ni tapi dekat piknik tu jea. Aku ase kat piknik tu semua tahu kot. Aku pun dah lama tahu tapi ni bukan kat piknik la. Ni kat Funny Photo la. Edit gamba kat sini memang best sangat. Hasilnye sangat la memuaskan. Mule-mule nak wat satu je sekali terlanjur sampai dekat sepuluh la. Memang sangat seronok la mengedit gamba kat sini. Nak tengok hasilnye? Check it out...


ni yang paling aku suke Tom Cruise pun nak bergambar ngan aku. hehe


tengok siap ade iklan lagi.. huhu


haha tgk gamba aku ade dekat mata wang euro. Jangan main-main. Hehehehe



ha tengok-tengok. Tak mahal pun potret saya tu. Dalam 100 ribu US dollar jea. Kikiki..



so amacam? bagus kan hasilnye. Lepas ni korang boleh la try sendiri. Pegy je kat Funny Photo. Kat sana macam2 lagi yang korang boleh buat. Ok Semoga berjaya yea. Ape? Dah tahu? Aku je yang lambat. Hehe ada aku kisah???

No comments:

Post a Comment